Prodam podjetje

Prodaja podjetja
Dandanes bi vsak rad bil svoj »šef«. Kako ne, ko pa je že misel na to, da se zbujamo takrat, ko to sami želimo, da pisarno oziroma delovni prostor zapustimo takrat, ko to nam odgovarja in, da enostavno delamo na način kot sami želimo, kje želimo in kako želimo.

Zato se odločimo ustanoviti svoje podjetje. Pred samo ustanovitvijo je zelo pomembno, da se dobro pozanimamo, saj je dandanes že veliko konkurence in je tako težko najti panogo ali dejavnost, ki še ni pokrita. Zato moramo na trgu kot ponudnik izstopati, svoje storitve ponuditi drugače, postati prepoznavni in tako tudi dobro delovati na trgu.

Vendar pa se lahko tudi zgodi, da objavimo oglas prodaja podjetja. Ja, tudi to je možno in sicer obstaja več razlogov za nastanek te situacije.

Velikokrat je tudi povod ravno to, da se morebiti nismo lotili dela na pravi način ali pa, da nismo izbrali prave dejavnosti, izdelkov ali storitev, katere prodajamo. Morebiti pa smo si enostavno premislili in tako podjetje prodajamo iz popolnoma nedolžnih razlogov. Ker se nam več enostavno ni. Morebiti pa smo se odločili za spremembe in tako podjetje prodajamo, ker potrebujemo vložek, finančni seveda, ker smo sedaj odvisni od tega, saj za novo ustanovljeno podjetje, nabavo, ipd., potrebujemo tudi določena finančna sredstava. Kakorkoli, ko slišimo »prodam podjetje« se nam porajajo mnoga vprašanja in se velikokrat sprašujemo, kakšen je razlog prodaje. Četudi je morebiti podjetje v stiski, obstaja možnost, da ga v primeru nakupa »obudimo«, uvedemo novosti, katere bodo našim uporabnikom privlačne in predstavimo vse prednosti, katere kot podjetje ponujamo. Če smo pa mi tisti, ki prodajamo podjetje, potem se moramo zavedati tveganja, da bo morebiti to trajalo, saj četudi je želja po »sam svoj šef« velika, se podjetja ne kupujejo vsak dan ali tako pogosto. Lahko pa, da bomo imeli srečo in bomo tako prodali takoj. Seveda je odvisno tudi od tega, kakšno podjetje je, katera je panoga, kako je zastavljeno, na kateri točki je, itd.

Prodaja podjetje je le ena od možnosti, saj ga lahko tudi poskusimo »obnoviti«. V kolikor pa ga želimo le prodati, je pomembno, da tudi določimo strategijo prodaje, ki pa je tudi zelo pomembna in moramo vedeti, komu, na kakšen način, kdaj ter kje ga ponuditi.