Vsi vemo, kako zelo je pomembna blagovna znamka in kako zelo lahko vpliva na uspeh določenega podjetja ali produkta. Enaka pravila veljajo tudi za na svetovnem spletu. Domena je spletna blagovna znamka, ime, s katerim se predstavlja določena spletna stran. Sestavljena je iz imena domene oziroma kombinacije vsaj dveh črk in domenske končnice, kot sta na primer .com ali .si. Možnosti izbire domene so skorajda neskončne, seveda, če je določeno ime še prosto in ga še ni zasedel kdo drug. Najboljše kombinacije so največkrat že uporabljene, a to še ne pomeni, da med vsemi preostalimi možnostmi ne morete najti pravega imena zase.
Kako izbrati ime, ki bo učinkovalo na svetovnem spletu in uspešno predstavljalo našo spletno stran?
1. Ime domene ne sme biti predolgo in prezapleteno, ampak čim bolj preprosto, jasno in lahko zapomnljivo. Predstavljati mora blagovno znamko in njene značilnosti, zato se je pred izbiro pametno posvetovati s strokovnjaki za marketing.
2. Domena mora biti prilagojena ciljnemu občinstvu. To pomeni, da v imenu domene za tuje trge ne boste uporabili črk s strešico ali končnice .si, poleg tega pa lahko kakšnega uporabnika zmedejo tudi eksotične domenske končnice, ki jih dojema kot napako ali z njimi povezuje spletne strani, ki niso kredibilne. Po drugi strani pa bo mlajša populacija najbrž nad končnico .ninja več kot navdušena.
3. Za ime domene ni nujno uporabiti vašega imena, imena podjetja ali spletne strani, čeprav takšno ime uporabi zelo veliko ljudi. Če določeno ime na trgu še ni prepoznavno in ne predstavlja blagovne znamke, potem se lahko namesto njega uporabi tudi katerakoli druga beseda.
4. Ugotovite, katere ključne besede uporabljajo vaše stranke, da bi našle vašo storitev ali produkt, in jih uporabite za ime svoje domene. Pika. Takšne domene so najboljše in bodo na vašo spletno stran pripeljale največ klikov.